Skontaktuj się z nami jeżeli masz jakiekolwiek pytania


    Solar Marine

    Godziny Pracy
    9.00-16.00 – Pon-Piąt
    Nieczynne – Sob-Niedz

    Kontakt: kontakt@solarmarine.pl
    Telefon: 12 345 02 24

    Primado Sp. z o.o.
    Grodzka 42/1
    31-044 Kraków
    NIP: 676-251-11-91

    Odbiór osobisty:

    Odbiór z Magazynu w Kutnie – MAGAZYN LOGISITKO GRUNWALDZKA 5 A 99-300 KUTNO

    Najczęściej zadawane pytania

    Zamówienia

    Czy mogę coś zmienić w zamówieniu

    Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego Solar Marine nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych.

    Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres kontakt@solarmarine.pl maila z informacja o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

    Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

    Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować Solar Marine drogą mailową – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

    Jaki jest termin realizacji zamówienia?

    Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Zazwyczaj obejmuje on czas do 5 dni roboczych. Maksymalny czas otrzymania przesyłki może wynieść do 14 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia.

    Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

    Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 149 zł, również wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.

    Informacje o płatności

    Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

    Płatności on-line można dokonać jedynie poprzez serwis płatności on-line.

    Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można kliknąć w formułkę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia, jakie przyszło na adres mailowy i wtedy nastąpi  przekierowanie na stronę serwisu, by podjąć kolejną próbę.

    W jakiej walucie można dokonać płatności?

    Płatności można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.

    Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?

    Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

    Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

    Płatność za towar może być dokonywana on-line, e- przelewem lub kartą.

    Zwroty

    Jak dokonywać zwrotów?

    Procedura zwrotów jest opisana na stronie Zwroty i Gwarancje

    Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

    Zwrot pieniędzy następuje w terminie 30 dni od daty otrzymania produktu. Dokonywany jest jeśli  odstąpienie od kupowanego towaru odbywa się w czasie  14 dni od zakupu. Zwrotów zakupów , które były dokonywane na firmę nie mamy obowiązku przyjmować.

    W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

    Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.

    Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

    Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.